dinsdag 23 april 2013

kadootje voor de juf


De juf van mijn zoon viert morgen haar verjaardag op
school.
Aangezien ze waaiers spaart moest hij die maar maken.
Ze is immers altijd aan het "wapperen" in de klas. Had dit patroon nog in mijn verzamelmap zitten dus hij is druk aan het knippen geweest.
Ook moesten er dolfijnen op dus die heb ik uitgeprint en uit gestanst en een beetje gekleurd (potlood en terpentine).
Beetje bloemen erop en klaar!




























Natuurlijk moest er een tasje van mama bijkomen maar ja mama had niet zoveel tijd dus dit keer maar een beetje simpel.
Ik zou niks meer haken maar bij Valerie
http://atelier-valerie.blogspot.nl/2013/04/gehaakte-gerbera-bloem.html
zag ik deze mooie
bloemen dus toch maar weer de haaknaald opgezocht.
Heb nog nooit een blauwe Gerbera gezien maar dat geeft
niet toch?
Zo had ik toch nog een snel tasje.








Morgen gaan we kleine cup cakejes bakken want hij gaat donderdag trakteren voor zijn
verjaardag de 29e.
Ik was zelf de 19e jarig en we vieren het zondag voor de familie, druk druk druk dus.
Enne iedereen bedankt voor de leuke reakties en het volgen!!
Tot gauw maar weer!!


3 opmerkingen: