maandag 22 april 2013

Yeah!!! Mijn 1e Snailmail

Oh wat leuk toch hè post ontvangen vandaag van Renate.
Renate houdt veel van reizen, fotografie en ze maakt haar speldjes.
Veel weet ik nog niet van haar maar dat komt vast nog wel, ik kreeg thee en een mooie kraal, en natuurlijk een haar speldje en een leuke brief natuurlijk.
Kado voor de juf is  klaar foto volgt morgen denk ik, eigenlijk heeft mijn zoon hem grotendeels zelf gemaakt,
Nu even een tasje versieren om het kadootje in te doen.
Tot gauw maar weer,
Liefs Diana

6 opmerkingen:

  1. Leuk, fijn om post te ontvangen he...!!

    Grtjs Syl
    bysyllys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snailmail is super leuk!!! Je hebt leuke spulletjes gekregen!! Ik blogde net ook alweer over een ontvangen vlop, vind het zo leuk om te doen!!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je eerste snailmail! Ik weet nog hoe blij ik was toen ik mijn eerste, echte snailmailbrief ontving (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk, die eerste snailmail he?
    Zooo bijzonder vond en vind ik. Erg leuke post heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da's nog eens leuke post om te krijgen. Ziet er allemaal erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo word post ontvangen nog eens een feestje! Wat een leuke dingen maar dat kan ook niet anders, iemand die zelf zulke leuke dingen maakt kan natuurlijk alleen maar leuke dingen krijgen!

    Ga lekker zo door, ik volg met plezier je blog!

    Groetjes marietje

    BeantwoordenVerwijderen