dinsdag 28 mei 2013

een envelop gevuld en nog meer!

Dit heb ik naar Claudia gestuurd




 
En dit gaat morgen op de post

Ik heb ook nog een deurhanger gemaakt voor een vriendinnetje van mijn dochter maar vond dat er nog wat bij moest
dus zit ik nu te zwoegen op een roze olifantje pfff, ze houdt namelijk van olifanten en nu zag ik toevallig
ergens (zal morgen even een linkje plaatsen) een klein patroontje maar wat een gepriegel zeg en nu moet dat ding nog in elkaar ook, afijn zal wel goedkomen voor morgenmiddag 14.00 uur, zal ook eens eerder eraan beginnen he!
maar ja moest even nog wat anderen mensen bedankjes sturen!
soms kan een mens best druk zijn.
Morgen avond ga ik met een vriendin naar Blof in de schouwburg misschien plaats ik voor die  tijd nog wel even mijn deurhanger en olifantje.
Fijne avond nog!!


1 opmerking: