zaterdag 18 mei 2013

Mijn vondsten van vandaag

Heel even naar een rommelmarkt geweest!
Mijn  etagieré  compleet gemaakt
Zoek nog steeds een heel klein  kopje voor boven op deze is  net  iets te groot!

En een breinaalden koker  ik kreeg de naalden er ook bij!
Ik ga vanavond onder het song festival maar  even breien aan mijn sjaal (vind ik ook niet echt leuk maar is zo af hoop  ik)

Fijn weekend nog , ik ga het hele weekend maar met  mijn round robin project aan de slag en ze vroegen me nog om een paar voetbal kaartjes,
Ja hoor  doe ik ook nog wel even !
Groetjes diana

4 opmerkingen:

  1. Hee wat mooi zeg!
    Vandaag is er hier rommelmarkt, dus lekker struinen! Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is een espresso-kopje niet een idee? Volgens mij zijn die vrij klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja en dan ook in deze kleur !
    Ik kom niet zo heel vaak op een rommelmarkt maar komt vast wel een keer wat tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen