zondag 12 mei 2013

moederdag kadootjes





Dit was mijn kadootje voor mijn mama, gisteren hadden we nog even zelf gemaakte bonbons gemaakt en in dit kokertje gestopt, de delsel was wel zo'n plastic druk ding en ook nog knalgroen heb het opgelost door er een doorkijkvenster van te maken, grappig he?
Wat een gedoe om die foto's normaal achter elkaar te krijgen zeg hoe doen jullie dat toch staat alles weer scheef! tssss irritant zeg. Ik ga gauw illustrator/photoshop weer op laptop zetten




Dit kreeg ik van de kinderen, ik vind die tas zoo leuk!
schattig allemaal he.
Fijne zondag nog
Liefs Diana

5 opmerkingen:

  1. wat een fijne kadootjes zeg en wat mooi wat je gemaakt hebt voor je mams x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana! Je had een comment gemaakt op mijn blog over swappen en ik zou wel een swap met jou willen doen, al wil ik wel even zeggen dat ik niet de meeste fantastiche dingen kan swappen maar ik doe me best :) Zou jij eerst willen dan kan ik een beetje sparen :) Stuur maar een berichtje naar MissStrawberry@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke moederdag cadeautjes!

    Probeer al een paar dagen je te volgen, maar je volgers komen om de een of andere reden niet in beeld. Ik kan je dus niet op de normale manier volgen. Ben je nu maar gaan volgen via Bloglovin, niet echt iets waar ik veel mee doe. Heb je ook onder mijn blogs gezet die ik volg....dus je berichtjes komen wel binnen ;) Zodra je volgers zichtbaar worden, zal ik me daar ook aanmelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lot
    Bij mij waren mijn volgers ook een tijd niet te zien waar dat aan ligt weet ik niet ,ik zie ze nu wel weer!
    Zal wel weer goedkomen!!

    BeantwoordenVerwijderen