donderdag 2 mei 2013

Post op de deurmat

Ik ben gisteren een dagje naar  mijn grote nicht Ans geweest in capelle aan den  ijssel, het was erg gezellig ,lekker gekletst en gegeten  en thee gedronken .
Toen ik thuis kwam lag er een  post crossing kaart uit zwitserland  en een envelop van Marja (de armband swap van de nederlandse swappers)
Nou  ik vind het helemaal leuk in mijn kleuren  blauw heb ze  vandaag al om gehad!!
Wat vinden jullie ?
Ik ga nog even verder met  mijn snail voor renate en een leuke swap voor een jongetje van 7 is ook een leuke uitdaging!
Gr  diana

2 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie postcrossing kaart. En superleuke armbanden zeg!
    Fijn he die post, love it! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat ziet dat er allemaal super uit zeg.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen