donderdag 16 mei 2013

van alles

Mijn dochter wilde graag een paarden stempel en ik iets leuks met mijn naam.
Nou dat kon via prutselz. ik kreeg er nog allerlei andere stempeltjes bij leuk he.
Nu nog wat bedenken om terug te sturen maar dat komt wel goed!

 
Dit verstuurde ik via DMS naar sandra

En dit naar Ciska via de Nederlandse Swappers (vlinderswap)

Ik kan eindelijk beginnen aan mijn round robin project
de boekjes zijn binnen , ben nu bezig de bladzijden met gesso in te smeren
maar ja dat moet allemaal drogen dus ondertussen maar blogs lezen!

Ik kwam net trouwens een leuk blog tegen dat ook nog niet zo lang bestaat
en misschien vinden jullie dit ook wel leuk kijk maar: madebyta
groetjes
diana


1 opmerking:

  1. Wauw, te gekke stempels! En mooie post heb je weer verstuurd zeg ♥
    Bedankt voor de blogtip, ben meteen volger geworden. Fijne dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen