dinsdag 21 mei 2013

zeeblauwe post

Ooh wat kreeg ik een leuke geweldige brief vanRiri (DMS) ben er lekker voor gaan zitten,
en allemaal leuke dingetjes in mijn favoriete kleuren!!

Allemaal zee kleuren leuk he?

Mijn dochter kreeg ook post via DMS zoiets leuks maar dat zal ik later deze week wel laten zien want dat heeft ze op school liggen.
Ik ben lekker aan het plakken , knippen,schilderen voor mijn Round robin project kost wel veel tijd maar het is wel leuk om er mee bezig te zijn en verder heb ik nog een koe gemaakt als verjaardagskado voor morgen maar dat laat ik morgen wel even zien (is nog niet helemaal klaar)
Tot Morgen!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post, zeg! Ik ben erg benieuwd naar de koe...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke post, geweldig dat Riri het allemaal in thema heeft gehouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een fijne post en wat leuk in dat thema zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Diana,
    Wat leuk dat je even bij me bent komen kijken. Natuurlijk kijk ik ook bij jou..
    Zo veel leuke inspirerende projecten. Ga nu even lekker je blog lezen.
    Groetjes Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee! Gevonden... Blij dat je 't allemaal zo leuk vind. Zijn stiekum wel een beetje mijn eigen lievelingskleuren, maar had de laatste tijd wel vaker roze DMS post gemaakt en dan raak je een beetje uitgekeken, hé? :-) Dus dank voor de welkome afwisseling...

    Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen