woensdag 12 juni 2013

een deurmat vol

 
Ik kwam gisteravond thuis , kwam de buurvrouw met een pakketje aan en mijn deurmat lag helemaal vol met enveloppen (en reclame)
kijk maar:




Ik kreeg van christa een leuke snail
Dit zat erin:
Een leuke brief, enkele scrappapiertjes, een zakje met vintage labeltjes
die kan ik mooi aan kadootjes hangen, een zakje lintjes, een zakje hele mooie knopen
en glittersteentjes en de ketting , die heb ik al om gedaan zo leuk!!
Christa dank je wel , zal ook voor jou gauw wat leuks maken!
 
 
 
En oei oei , ik heb weer stempels besteld beetje vintage achtig en 2 van henry
en ook nog een lettertang altijd handig.
 
En hier ga ik denk ik nog een koe mee maken!
Wat leuk allemaal he, binnenkort geef ik wat weg
bij 50 volgers zover ben ik nog niet dus heb nog even de tijd om wat te maken.
 
 
Kijk dit is een stukje van een raamhanger.
Bij mij hangt ie op mijn delfts blauwe toilet maar eigenlijk hoort
ie voor het raam,
door de zonnestralen schitteren de glaskralen dan zo mooi dus
hiervan ga ik er zeker 1 weg geven!
 
Fijne dag nog
liefs Diana
 

8 opmerkingen:

  1. Hoi Diana, Wat een leuke dingen heb je allemaal gekregen. De raamhanger vind ik ook heel erg mooi. Wat gezellig een delfsblauwe toilet.
    Groetjes Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een fijne post kreeg jij zeg ! en wat een mooie hanger, bijzonder hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke berg post heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super post heb je hier gekregen, de stempels zijn prachtig ik zie er al naar uit wat je er gaat mee maken!!!Ik wordt alvast je volger!!

    GROETJES
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hééé Diana!! Ik zie dat je ook een blog hebt! Dat wist ik helemaal niet! Ik kwam hier eigenlijk bij toeval terecht. Ik zet je gelijk bij mijn favorieten hoor! Ik zie dat je mijn swapje ook hebt geplaatst. Leuk! Ik ga je volgen hoor! Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb trouwens een blog erbij gemaakt voor mijn snailmail en swapjes :http://twaatjesmail.blogspot.nl/
    Leuk als je daar ook een kijkje neemt. Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zeg, leuke post ! En ik vind die stempel van de uil echt heel mooi.
    Waar ikzelf heel bij van werd is de leuke post die ik vandaag ontving, jouw papiertjes! Heel erg bedankt, daar ga ik wat leuks mee doen! Groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mijn papiertjes kreeg zeg, ik had nog zo'n verzameling liggen dat het bijna alleen maar papier was wat in de envelop ging veel plezier ermee !

      Verwijderen