donderdag 6 juni 2013

Een konijn en nog wat

Oh wat fijn dat ik weer wat volgers erbij hebt, welkom allemaal !!!
Dit konijn heeft een tijdje bij ons gewoond
had het gemaakt voor een vriendinnetje van mijn dochter, die gek van konijnen en van geel houdt,
heb er ook nog een konijnen handdoek bij gevonden dus volgens mij moet het wel goed zijn!!
 
 
 
Ik lees zoveel blogs over vondsten van kringloop of rommelmarkt dat ik dacht ik plaats maar eens een foto van wat ik nog zoek.
Mijn moeder heeft ooit al 1 schaaltje gevonden.
 
 
blauwe wijnglazen (je ziet er nog net 1 op de achtergrond, heb er nog 2 denk ik) zijn ook altijd welkom die zie ik ook niet erg veel  meer.
fijne avond nog
liefs Diana

2 opmerkingen:

  1. Hee, het haken gaat steeds beter he?
    Leuk geworden je konijn.
    Zal mijn ogen openhouden voor je wbt de spullen die je zoekt.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het gaat wel, maar heb dan last van blessure in mijn schouder dus het is beter om het niet te doen
    af en toe iets kleins is niet erg !

    BeantwoordenVerwijderen