donderdag 13 juni 2013

Gered van de container!

Ik was een beetje aan het rommelen door de speelgoedkast en dacht dit kan ook wel weg
spelen ze toch nooit mee en kijk ha ha mama speelt er wel mee.
Wel grappig zo toch?
Ik zag er trouwens ook labels mee gemaakt op pinterest in neon kleuren dus dat gaan we binnenkort ook eens proberen.
 
 
 
 
 
Dat Do Not Drop stond op een doos op het werk
vond het wel leuk, ik hoop dat ie de brievenbus overleefd
paste maar net!!
 
Oh ja wie van Swappen houdt,
swap (de schoonste swap allertijden)
Ik doe in ieder geval wel mee.
Fijne avond nog
Ga ik nog gauw even een Geslaagd kaartje maken!!
Liefs
Diana



2 opmerkingen:

  1. Volgens mij zit zoiets bij ons ook tussen de rommelmarkt spullen, toch maar even er tussen uit halen zie ik haha. Ik doe ook voor het eerst mee met de Nederlandse swappers. Ik heb me pas opgegeven. Lijkt me erg leuk om te doen,ik ben benieuwd. Succes met bedenken! Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja we moeten niet te snel iets weg doen, dat zie je maar weer hahah komt altijd weer van pas
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen