dinsdag 4 juni 2013

Herinneringen

Ik heb even een collage gemaakt van bladzijden uit mijn Art Journal Herinneringen ,
inmiddels is het boekje verstuurd naar de volgende deelnemer.
We doen dit met z'n zevenen en maken op deze manier een boekje vol.
Het is echt heel leuk om te doen, ik maak normaal gesproken echt bijna nooit iets met verf , gesso enz
dus ik leef me helemaal uit.
Mijn eettafel lag de hele week bezaaid met probeersels, paiertjes, knipsels, plaatjes letters en van alles en nog wat.
Nu nog even verder met een paar snails die deze week ook nog weg moeten hierover morgen meer,
had zo iets leuks verzonnen zou em zelf wel willen krijgen hi hi.
gr Diana

2 opmerkingen:

  1. Hoi Diana, wat een leuks hier! Heb even lekker rond gesnuffeld! Ik ga je volgen hoor!;)
    Groetjes! steffi

    BeantwoordenVerwijderen