zondag 9 juni 2013

Hip en Hand gemaakt

Ik ging vandaag met mijn dochter op de fiets even naar de Hip en Hand
gemaakte markt in Deventer,
het was er een kleurrijk geheel, sommige mensen achter de kraam
net zo kleurrijk als hun spullen
 


Hier een heel  kleurrijke dame

 Ik kocht een houten stempel, deze kan je gebruiken met verf
en verder eigenlijk niks wel veel ideetjes opgedaan voor o.a
magneten en snailmail en sieraden.

Op de terug weg liepen we nog even door de stad ,
er was zomerkermis en aten we een suikerspin, hoort erbij he!
En keken we naar het hoge water op de spoorbrug.
Fijne zondag nog
Diana

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke dag zeg, en je foto's... zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's heb je gemaakt! Was vast een geweldige dag! Ik wil ook een keer naar die markt, maar ligt helaas niet om de hoek *zielig ben* :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow die stempel is geweldig! Ik ben benieuwd wat je daar allemaal voor moois mee gaat maken. Helaas was Deventer voor mij ook iets te ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er erg gezellig uit Diana. En wat een mooie stempel zeg!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen