zaterdag 29 juni 2013

koeien kado en nog wat post


Ik was een beetje druk deze week dus heb niet veel geknutseld
wel de zwem 4 daagse gedaan met mijn zoon en mijn dochter
heeft de wandel 4 daagse gedaan



En verder maakte ik vorige week nog een cd doosje voor een jarige


 

 
 
 
En.......
ontving ik een pakketje van
Tante Jannie was zo snel zeg , ik mailde haar dat ik een keer wilde
snailen en voordat ik het wist lag het pakketje al in de bus.
Nou ze heeft mijn blog goed bekeken ik hou van blauw, holland enz
Helemaal leuk toch?
Enne tante Jannie kan even duren maar ben er mee bezig
(en nog met tig andere dingen die af moeten hi hi)


 
Oh en ook nog heb ik wat gewonnen het ene heb ik al gekregen deze week
namelijk een heel leuk notitie boekje geplakt met lint.
Kijk maar eens hier
Haar blog is namelijk erg leuk!
 
 
Deze gaat mooi in mijn nette (ahum)
tas met een leuke pen erbij.
Ik ga nog even een koe beplakken dus waarschijnlijk
 morgen nog meer koeienpost!
Ook doe ik morgen nog mee aan het beachvolleybal toernooi
hier in het dorp dus alweer sportief bezig!
Fijn weekend nog allemaal
liefs Diana
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Oh...die 4-daagse. Al die kinderen lopen hem toch maar elk jaar.

    Erg leuk CD-doosje heb je gemaakt en wat een leuke post heb je gekregen!

    Geniet morgen van je beachvolleybal toernooi (of was dat vandaag?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige doos heb je gemaakt! De koe is zo leuk en alles past zo mooi bij elkaar!
    Kun je mij vertellen van welke papierlijn het gestreepte (rood-beige-blauwe)papier is?

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loes alles van het cd doosje is van een paper pad blokje van bo bunny 36 page of Anthem collection
    Het is een beetje amerikaans blokje veel sterren stippen strepen ,kaart spel enz
    Bij GEWE hobby hebben ze het nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de post ook bij jou goed is aangekomen. Ik was even bang dat de enveloppe misschien vast zou komen te zitten vanwege dat opgeplakte papieren kantje maar ze is ongeschonden door de strijd gekomen :)

    BeantwoordenVerwijderen