zondag 2 juni 2013

probeersels

Ik kreeg een leuke brief van sandra en deze gehaakte bloemenslinger,
kijk hij hangt al (aan mijn dochters bed)

Ik wilde bijna dit flesje (plastic) weg gooien omdat mijn chocolade siroopr voor in de koffie (mmm jammie) op was
maar bedacht toen een flessenpost, denk alleen dat de postbode flink moet drukken dus hoop dat het goed gaat.
het is voor  Antoinette, we doen samen een snail.
Sorry de rest zit al in een envelop en dichtgeplakt.

Dit is een probeersel maar het is zo leuk om te doen .
Ik volg het blog van christine, zij maakt echt hele leuke tags en nog veel meer
vintage achtige dingen. Nou is dat niet helemaal mijn style maar vind het wel leuk om
wat met die style voor anderen te maken.
Je vind hier een uitleg voor deze metal art.
Ik had niet echt helemaal de juiste materialen maar vind dit al wel heel leuk geworden.
Dit was het voor vandaag.
Oh ja heb gisteren nog 2 olifantjes gehaakt ( ja echt waar!) en aan 2 verdrietige meiden gegeven als troost kadootje.
Ze waren er erg blij mee.
Fijne avond nog
Liefs Diana


 

1 opmerking:

  1. Leuke dingen weer zeg!
    Bedankt voor je post, staat op mijn blog xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen