zondag 23 juni 2013

Produktieve zondag



 Het einde van het schooljaar nadert,
tijd voor de kadootjes  van de juffen.
Meestal moet dat op het allerlaatste moment nog gebeuren
dus nu mooi op tijd!

 


 
 
 
Deze gaat morgen op de post!
 
 
En deze ook, via facebook wat stansjes geruild,
even leuke enveloppen gemaakt!
 
 
En 2 snailmails maar ja voor wie?
(moet er nog 2 deze week  maar dat komt wel goed!)
En het Round Robin Herinneringen boekje.
Een hele stapel post dus
 
En deze kreeg ik van Annemiek (geen blog)
Ik kreeg eerder al een paperswap van haar.
Ik deed een oproepje voor herfstblaadjes en kreeg dit allemaal van haar
Leuk he?
 
 
Nou dit was het weer even,
oh ja al mijn nieuwe volgers hartelijk welkom,
veel plezier hier.
Nog 5 te gaan voor mijn Give Away!
Fijne avond nog
Liefs Diana
 
 

11 opmerkingen:

  1. Gelukkig, het is binnen. Kreeg van de week een verhaal te horen over post wat maar niet aankomt. Schijnt heel veel voor te komen de laatste tijd. Ik vertelde dat ik best veel post verstuur en dat dit iedere keer nog is aangekomen. Ben toch opgelucht dat ik het in beeld zie. Veel plezier met je Round Robin project. Volgens mij gaat het goed komen!
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten zeg! Dat is een feestje als je die mag ontvangen.
    Een piepklein gehaakt visje pas er ook wel op Diana ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haren? =) Hihi! Vind ze vast fantastisch Diana! Mooie post en presentjes zeg.
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, jij bent lekker bezig geweest. En wat een geweldige enveloppen. Da's echt een feestje als je die op je deurmat (of in je brievenbus) vindt !
    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke cadeautjes, mooie enveloppen en een prachtige kaart! Heerlijk om te zien allemaal!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhhhhhhhhhhh....wat mega veel leuke dingetjes komen er hier voorbij! Helamaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Diana.
    Via de Nederlandse swappers zijn wij maatjes!!
    Ik kwam hier even neuzen en ben meteen je volger geworden, leuk en veel te zien hier.
    Tot gauw, we houden contact, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve, lieve Diana,

    Wat een verrassing! Lag toch net je mooie blauwe kaart met koe bij mij op de deurmat. En dan nog wat leuke koeiendingetjes erbij (ik zal het eind van de middag of vanavond even op mijn blog plaatsen). Vind het echt heel erg leuk! Mijn puberzoon vindt het nog leuker, want die heeft de kaarten en labels inmiddels ingepikt om in te lijsten en op zijn kamer te hangen/zetten. Hahahaha...pubermans is dol op koeien! Dus weg zijn ze :)

    Geeft niet, je hebt met je envelopje met inhoud twee mensen blij gemaakt. Mijn persoontje en pubermans :)

    Dikke knuffel van ons allebei en liefs,
    Lot

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was ook precies hoe ik het in gedachten had!
      Graag gedaan

      Verwijderen
  9. Wat een mooie doosjes voor de juffen.
    Mooie dingen maak jij!
    Ik ben dan ook volger geworden. Wil hier niets meer missen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tuurlijk ga ik je ook volgen leuk dat jij ook in mijn ;ijst stat hoor

    BeantwoordenVerwijderen