vrijdag 14 juni 2013

Vaderdag kadootje



Even een snel kadootje voor mijn vader gemaakt , een reep chocola versierd en een zakje verpakt.
Daarin zitten 2 mini foto lijstjes van mijn 2 kinderen , heb ze stiekem vervangen (de schoolfoto's waren net binnen).
Ik heb het idee van de stropdas bij creacorba vandaan en vond de uitleg van een stropdas
 

 
 
 

Ook ik  heb een pakketje ontvangen van de papier swap van studio Zakka.


Van Annemiek (geen blog)
 
 
Van Inge (geen blog)Ik kan wel weer even vooruit hiermee want er zat heel veel in,
heel veel leuke zakjes en envelopjes, labeltjes, stickers e.d
 
Morgen zal ik nog even een doosje laten zien (voor een waterrat)
Mijn zoon heeft morgen een zwempartijtje dus
tot morgen.
gr diana

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt zeg, heel leuk.
    En wat ben je weer verwend! Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat je blij bent met mijn pakketje!!
    Veel knutselplezier!
    Greetz Inge

    BeantwoordenVerwijderen