woensdag 24 juli 2013

Achtergronden en snailmail

Hier weer een blog van mij, tja ik doe niet zo heel veel in mijn hobby hok daar is het best warm
lees liever een boek in de schaduw, dat heb ik dan ook gedaan.
 
 
 
Die zijn uit de eerste die lees je niet zomaar uit daar moet je echt helemaal in zitten,
Jilliane Hofmann schrijft mooie thrillers!
De 2e heb je zo uit, Jet van Vuuren schrijft in een sneltreinvaart
Leuk voor tussendoor.
 
Verder maakte ik alle achtergronden voor Round Robin Herinneringen
Laat er hier een paar zien.
 
 
 
 
 
en maakte ik van een bestekzakje een boekenlegger!!
 
 
Leuk voor bij de snailmail, die is nog niet helemaal klaar maar toch alvast een foto.
 
 
Dit was het wel weer, ik ga vrijdag een weekendje weg
samen met mijn zoon in een pipowagen!
Samen leuke dingen doen!
Gr Diana
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Mooie achtergrondjes heb je toch nog gemaakt, vooral de 3e vind ik geweldig! En toch ook nog een boekenlegger. Is meer dan ik heb gedaan :)

    Geweldig! Weekendje met je zoon in een pipowagen. Ik wens jullie heel erg veel plezier!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana,
    Ik weet niet of ik post heb van je dochter, ik ben nl op vakantie. Tot 19 augustus. Toevallig dat ik post van je dochter krijg, ik moet nl. ook wat aan haar sturen! Normaal stuur je wat naar een willekeurig iemand, ik heb er nog speciaal naar gevraagd! Maar omdat ik nog op vakantie ben kan ik pas na de vakantie wat sturen. Hoe oud is ze en waar houdt ze van? Dan kan ik daar de post op aanpassen, dat is natuurlijk extra leuk. gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen