woensdag 10 juli 2013

Neon roze en andere dingen


Ik was dit weekend maar zo een eind weg aan het haken (en weer uithalen)
totdat Sasha (vriendin van mijn dochter zei) daar wil ik wel een sjaal van dus
zo gezegd zo gedaan.


 
Bol is op en sjaal snel klaar moet ook niet te lang
duren bij mij anders komt het nooit af!

Mijn zusje haalde gisteren haar motor rijbewijs,
ik had al heel  lang een idee voor een kaart in mijn hoofd!
 
 
De roos is gemaakt van een zwarte plastic zak
je ziet hier wel hoe die glimt.
en sjieke kaart van bijna alleen maar afval materiaal
(de kaart zelf was een mooi stukje bruin  soort craft papier wat tussen een doos enveloppen
stond die geleverd werden op het werk)
 
 
Deze was weer voor een partijtje!
 
en ten slotte het herinneringen boekje van Round Robin weer klaar!
 
 
Fijne avond nog, nog even een snail maken
en nog een kaart en dan hou ik een knutsel stop.
Althans dat probeer ik heb in ieder geval
niks meer wat echt af moet.
Diana
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Owwwwwwwww...leuke knallende sjaal! Hou wel van fel gekleurde sjalen.

    Mooie kaarten heb je ook weer gemaakt! Zullen de ontvangers wel erg blij mee zijn.

    Succes met je pauze! Hahahaha...ik ga straks op vakantie en neem mee....uh...ik denk: katoen/wol en haaknaald voor eventuele stille kwartiertjes/uurtjes (als die er al zijn).

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt meid ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk allemaal! Geweldige sjaal :D en wat mooi dat round robin boekje, heel schattig!
    Liefs, daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zeg die sjaal! Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest. Maar een kleine zomerstop kan nooit kwaad natuurlijk :)Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie sjaal! Mooie kleur ook..en die kaartjes zijn ook niet te versmaden!

    BeantwoordenVerwijderen