woensdag 31 juli 2013

Snailmail, bloemen en groente

Op woensdag ben ik altijd vrij en vandaag was het toch niet zo'n mooi weer dus even weer de hobby kamer ingedoken (meer om op te ruimen dan om wat te doen)
Wel ben ik creatief geweest met wc rolletjes, ik had er precies genoeg (6) om iets te maken
maar dat is nog niet helemaal klaar.
Ik kreeg gisteren deze snailmail (tante Jannies postkamer)
op de deurmat Leuk leuk leuk!!!!!

 
 
gemaakt door Manja
 
Heb ook nog even snel een kaartje gemaakt(de lijm droogt onzichtbaar op)
 
 
en ik vond de bloemen in mijn kleine stukje tuin ook zo mooi.
We hebben ook al courgetten gegeten!
(courgette, spekjes, uit en fetta  roerbakkken en met rijst erbij)
 
 
 
 
 
Ik heb namelijk bijna alleen maar klimop in de tuin
en enkele vaste struik/planten ertussen,
zo was dat al toen we hier kwamen wonen ( 3 jaar geleden)
maar de kinderen hadden bloemen en groente gezaaid dus
dochterlief besloot om een heel gedeelte klimop eruit te
trekken zodat er ruimte ontstond voor de bloemen.
Nou mooie gladiolen toch?
(alleen staan er een heleboel met alleen maar blad ha ha)
Nou tot mijn volgende projectje maar weer.
gr Diana
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. gezellige post is altijd leuk.
    Ben benieuwd naar je WC-rollenproject :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke snailmail heeft Manja voor je gemaakt zeg! Ik vind het echt zo leuk om dit allemaal te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie snailmail zeg, wauw!
    En je bloemen, prachtig! ik hou erg van dit soort foto's . Dus.. vaker doen :)
    Ben benieuwd wat je met die wc rollen doet.. xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen