vrijdag 5 juli 2013

Swap, snail en kaart

 De postbode belde dit keer aan, ze durfde het doosje
niet verder te duwen maar ik was toch thuis dus
dat kwam wel goed!
Een heel stapeltje dus:
Allereerst de zeep swap van de nederlandse swappers.
Dit kreeg ik van Daphne,
Ooooh zzoooooo  mooooi, al die donzige veertjes en dat schilderijtje is ook helemaal leuk,
ik heb hem al in de kamer gehangen, het past hier wel heb meer blauw/groen hier in huis.
Verder nog leuke papiertjes  en kant, allemaal in dezelfde tinten.
Mijn Swap voor haar plaats ik nog wel want ik weet niet
of ze hem al heeft.
Dank je wel Daphne!!!
 



En verder nog een envelop van Knutselmar
Ook helemaal leuk kijk maar:
een Tapas recepten boekje, kaartjes, labeltjes,zakje kraaltjes and stuff
en een notitie boekje en ze had ook nog aan de kinds gedacht.
Staat niet op de foto maar er zat een haar speldje bij en een snoepje met sticker
Lief he?
Dank je wel marinda!
 
En tenslotte zat er nog een kaart bij
 
 
van my cup of latte in het kader van de good life
postwissel.
Ik moet echt aan de slag met kaarten maken anders valt er weinig
te wisselen en nu wordt het nog mooi weer ook.
Komende week ben ik er denk ik niet zoveel , ik moet
nog weer verder met mijn Round Robin Herinneringen
en kaarten maken dus!
 
Oh ja ik heb dit ook nog gemaakt voor mijn dochter,
Eigenlijk moest er een stukje aan een sleutelhanger
maar die wou ze niet, wel een armband.
Nou dat kan ook toch?
 
 
Een fijn en zonnig weekend gewenst!
Liefs Diana
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat het goed is aangekomen. Mijn enveloppe was wellicht aan de kleine kant. Maar ik vond m zo leuk, dus ik heb gewoon doorgepropt en daarna de boel flink dichtgetaped (hoop dat je het nog een beetje open kreeg hahaha).

    Mooi zeeppakketje heb je ook gehad. Mijn swap was vandaag ook binnen :)
    Jouw pakketje was er al eerder, maar dat wist je al he ;)

    Ik heb ook een stukje op mijn blog gezet hoor!

    Nogmaals bedankt voor je leuke post! En wellicht tot een volgende snailmail of via onze blogs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne post ontving je weer . Geniet van het mooie weer x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW! Leuke post heb je gehad! Trouwens, je armbandje is ook leuk geworden.

    Lief dat je de dunne denim aanbiedt (weet niet of je het antwoord op mijn blog hebt gelezen), maar ik pas echt voor denim. In combinatie met vilt wordt het te dik op haakwerk.

    Geniet van het mooie weer en nog een fijne zondag!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen