woensdag 17 juli 2013

Waar ben ik mee bezig

Waar ben ik mee bezig?
Een snail maken voor iemand die van vlinders houdt
maar ja de vlinders van kleiwaren op dus hebben we
gisteravond even gekleid!
En mijn nieuwe vlinder rand pons gebruikt op dit kaartje.
Morgen fladderen ze naar iemand toe!
 


 
Ben mijn Delfts Blond servies aan het uibreiden,
zo kocht ik o.a. deze lepeltjes op Marktplaats
 
en ben ik hier ook nog mee bezig maar
oh wat gaat mijn schouder hier zeer van doen
ik baal er wel een beetje van ik kan dit niet zo lang achter elkaar doen dus!
Maar komt wel goed het grootste gedeelte is klaar (en de volleybal heeft toch vakantie)
 
 
en maakte ik deze nog maar weer eens
(nu zijn de doosjes op had ze van mijn zus gekregen)
En de partijtjes voorlopig ook niet meer.
 
Een fijne dag nog!
Diana
 

10 opmerkingen:

  1. Weer een mooie vlinderkaart. En die lepeltjes zijn schattig!!!

    Jouw mooie kaarten staan op mijn blog. Heel hard bedankt. Ik ben er heel blij mee. Jouw ruilpakje komt eraan...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww die lepeltjes zijn echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Leuk die vlindertjes en kaart en het doosje!

    Je Blond lepeltjes zijn trouwens te gek! Heb zelf de gekleurde versie vorkjes en lepeltjes :)

    Dat gehaakte rondje? Ik weet wat het gaat worden *grin*. Zal het niet verklappen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke lepeltjes zeg, wauw!
    Dat rondje herken ik ook.... ga hem ook maken namelijk ;)

    En die post? ,Ik denk dat ik wel weet voor wie ... xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou als jij dat weet dan is mijn thema juist ha ha!

      Verwijderen
  5. Wat een super leuke blog heb je zeg! En zo te zien al net zo gek van Delfsblond als dat ik dat ben. Ik ben helaas 1 vorkje kwijt, BALEN!!! Nou ja maar een keer nieuwe kopen.
    Ik ben je gelijk gaan volgen.

    Groetjes,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel heel heel gaaf! Ik ben er super blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wilde je een mailtje sturen, maar kan het adres niet vinden, dan maar zo ;-)
    Ik heb vandaag je snailmail ontvangen. Wauw wat is ie leuk!
    Super gaaf, je mooie kaart en al de vlinderspulletjes wauw! Ik ben overrompeld.
    Ik zet vanavond wat foto's op mijn blog. Maar eerst even registreren ;-)
    Super bedankt! Stuiter, stuiter , stuiter :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er allemaal prachtig uit! Wat gaaf he Blond. Ik was gisteren in de Blond-winkel in Amsterdam en ik ben nu verliefd op de sprookjesserie. Ik had deze nog niet gezien ... zoooo leuk! Veel plezier met jouw vondst.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen