vrijdag 9 augustus 2013

blauwe post!!! en nog wat !!

Zo daar was ik weer ik was druk met niks doen deze week .
nou ja viel ook wel mee eigenlijk
 maar niks om te bloggen maar
ik heb weer wat gevonden en gekregen vandaag
.Ik ging even naar de kringloop, dit keer ging ik naar 1 vlakbij mijn werk.
ik zoek namelijk al tijden naar letters en cijfers o.a voor kaarten maar ook
voor mijn letterbak die al 2 jaar klaar staat om te pimpen.
En zowaar ik  vond alphabet lettes en een spel bingo
en een postzegelboek nou daar kan ik vast ook wel wat mee!!
En nog een leuk boekje met schattige plaatjes (voor enveloppen)
 


 
 
 
 
 
 
Ook kreeg ik vandaag een snailmail van  Sandyvia de postkamer van tante Jannie.
Oh zo leuk weer, je maakt iets open en dan is alles blauw (jippie!) wat e uit komt.
 

 
 
 
Leuk allemaal he?
 
En vandaag kwam er oon nog een leuk vesierd met blauw
doosje waar een echte meneer de postman inzat
zooo leuk voor aan mijn post tas.
Van  Jeanine gekregen omdat ik haar en paar kaartjes had gestuurd
die ze verzameld.
 
 
En tenslotte haakte ik een bloemetje.
Misschien ga ik ooit nog granny's haken
en dan een etuitje voor mijn dochter voor school!!
 
 
En ben ik toch maar begonnen met deze sjaal
van Heidi
Ik durfde er niet aan te beginnen maar het valt best mee
hoe snel het gaat, de kinderen gaan nu het vakantie iets later
naar bed dus dan is het niet zo gezellig dat ik dan op
mijn hobby kamertje zit dus haak ik maar een paar toertjes
ben al aardig op weg!
 
 
Nou dat was het wel weer voorlopig denk ik
want ik heb nu lekker vakantie!!
Fijn Weekend
Liefs Diana
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Hij is toegekomen, meneer de postman. Nu mag hij met jou op stap, bungelend aan jouw posttas. Veel plezier ermee!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben een eenvoudige haker..met een vaste baan een gezin en huishouden doe ik als hobby haken en photos maken..zou wel willen stap voor stap leren over snails en knutselen..haken heb ik op aruba geleerd maar de technieken leer je door de tijd heen

    mooi blog heeft u...groetjes uit arnhem

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo , ik wil je wel op weg helpen met snailmail stuur me maar een mail.
      diaan72@gmail.com

      Verwijderen
  3. Wat een fijne post , zalig !
    En je postmannetje is te leuk , fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dingen heb je gescoord bij de kringloop. Postmannetje is ook erg leuk. En wat leuk dat je ook met de shawl begonnen bent, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt gescoord bij de kringloop! Ik heb zelf
    gister ook een paar mooie schatten gevonden.
    Ik ben blij dat de post in de smaak is gevallen!!
    Het was mijn eerste echte snailmail. Maar zeker
    niet de laatste!! Heerlijk om te maken!! Veel plezier ermee!!
    Groetjes Sandy

    BeantwoordenVerwijderen