donderdag 29 augustus 2013

De efteling en mijn sjaal is af!!

Hoi ,
zoals ik al verteld had gingen we gisteren naar de efteling.
Volgens mij zijn we wel in heel veel dingen geweest,
ja ook in de Python en Joris en de draak.

Heb even van enkele foto's een collage gemaakt (sorry geen bewijs van de python)



De show van Raveleijn

in het sprookjesbos


En mijn sjaal is af viel best mee vond ik is echt niet zo moeilijk had 
em eigenlijk even moeten strijken voor de foto!




Ik ben er blij mee!!!!
(en mijn dochter ook) 

En dit heb ik naar Jokie gestuurd heb de foto's even van haar blog
geleend want dat was ik weer vergeten natuurlijk.



Jammer dat de kaart niet zo goed te zien is nou ja
 moet ik maar niet zo vergeetachtig zijn he.
Jokie was er blij mee!
Over vergeetachtig gesproken,
doe ik net de magnetronoven aan om broodjes op te warmen
dus ik trek de deur open stond er nog een ovenschotel in.
Helaas met deksel en al dus die deksel was gesmolten.
Wel jammer want dat was erg handig (dit is de 2e deksel al heb in maat kleiner ook al geen deksel meer)
dom dom dom
Overigens was die ovenschotel erg heerlijk
Hij komt hier vandaan!!

Nu ga ik weer creatief met papier doen das toch wat ik het leukst vind.
Er moeten nog wat kadootjes gemaakt worden.
Tot gauw maar weer liefs Diana

5 opmerkingen:

  1. ooooooh, wat een heerlijke dag !
    Dat is heeeeeel lang geleden dat ik daar ooit was. Toen was ik nog een heel klein meisje ;)
    Leuk om alles weer terug te zien , thanx!

    En je sjaal is prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sjaal geworden !En aan Langnek verandert er ook niets.. Zit er denk ik ook al van af het begin..vroeger voor mij hooguit de bobbaan ,maar verder ...maar blijft toch altijd een bijzonder uitje .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar wil ik ooit ook nog eens naar toe, ben ik nog nooit geweest. :-( Je sjaal is mooi geworden is dit een variatie op de spider en doodskopsjaal???

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat klopt ik wil eigenlijk ook nog wel een zwarte variatie maar weet niet of ik hem nog een keer ga haken pffffff

      Verwijderen
  4. Oh....LOL...de Efteling! Mooie fotos!

    En je sjaal........MEGA gaaf en goed gelukt! Wil er ook nog eentje voor mezelf maken, maar weet nog steeds niet welke kleur (vind alle kleuren te leuk). Misschien maar gewoon beginnen :)

    Groetjes, liefs en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen