zondag 4 augustus 2013

Een dagje aan het water


 Afgelopen vrijdag was het zooooo warm dat we verkoeling hebben gezocht:

 
 
 
 
 
Heerlijk he?
We bleven smeren (mijn dochter en ik) We zijn namelijk nogal blank,
mijn zoon heeft er minder last van die wordt mooi bruin en dan met die witte krullenkop
ben er jaloers op!
 
En in de brievenbus vonden we een Nutella etiket
 
 
Leuk he, eindelijk iets met haar naam!
 
 
 
 
 
 
En deze boeken zijn ook uit!
Ik vind de boeken van Loes steeds minder leuk.
De boeken van Escober zoals altijd bloedstollend spannend,
 ik hou ervan
Nu bezig in Corinne Hartman Bloedlijn.
Fijne zondag nog
Nog een weekje werken en dan heb ook ik vakantie!
Liefs Diana
 
 
 
 
 







3 opmerkingen:

  1. Heerlijke zomerse foto's ♥
    En die nutella pot is heel grappig.
    Fijne zondag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie foto's !
    leuk die naam sticker :-)

    en een blanke huid is mooi toch ? krijg je tenminste niet zo'n verrimpeld gezichtje haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he de zomer.
    mooie foto's
    groetjes Jokie

    BeantwoordenVerwijderen