dinsdag 13 augustus 2013

Kaartjes en post

Ik ontving nog een leuke snailmail van Cindy.
Cindy heeft een give away lopen dus als je haar blog niet kent moet je even een kijkje gaan nemen!
Ze moet nog 3 volgers voor haar give away de deur uit gaat.
 
 
En ik heb de hanger aan mijn posttas bevestigd.
De tas heb ik overigens ook zelf gemaakt!
 
 
 
Ik maakte ook nog wat kaartjes,
voor een verjaardag van een klein manneke
en een voorraadje postcrossings kaarten.
 
 
 
Vanavond nog even verder in mijn herinneringen boekje1
Veel liefs Diana
 
 

4 opmerkingen:

  1. Het postmannetje past perfect bij de tas hé! Veel plezier ermee. En de nieuwe kaarten zijn ook weer heel leuk.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk die tas met sleutelhanger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel voor je lieve berichtjes
    ik ga jou ook eens gezellig volgen ( oud profiel staat er hihi)
    leuk je post tas...ik heb van de week een postkip panlap gemaakt hihi
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen