vrijdag 30 augustus 2013

Kadootjes, post en jam


Ik kreeg vandaag ook nog leuke post via TJP van Janneke (geen blog)
Het zag er zo gezellig uit en ik kan mooi de leuke enveloppen die erin zaten gebruiken
en het touw is ook heel lang daar kan ikwel wat mee!!
En er zat nog een leuk recepten boekje in



maar goed het doel vandaag was om verjaardags kadootjes te maken
dat is ten dele gelukt zie mijn blogbericht hiervoor hahaha er kwam iets anders
op mijn pad.


De foto is niet helemaal geweldig zeg!
maar hij is echt wel leuk hoor en de stoffen knopen van
Joan (alles met lint) passen zo mooi bij dit papier (blok van de action)

Ook kreeg ik vandaag dit schattige uiltje
van Moos


en maakte ik potjes met pruimenjam


Morgen ga ik met mijn dochter naar de knotsgekke kaartendagen in Zwolle
Ik hoop dat ik me een beetje kan inhouden daar hi hi zoveel leuks te koop!!!!
Liefs van Diana

9 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk allemaal en wat super lief van moos! Veel plezier morgen met je dochter maar dat gaat wel goed komen

    Groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben altijd blij als post goed aankomt hihihihi

    Veel plezier morgen met je meiske meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je me volgt. Ik ga jou ook volgen! Wat een mooie post heb je ontvangen!! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, zo'n "van alles wat" post.
    In Zwolle ben ik ook geweest en heb de "meiden van Ned-Swappers" ontmoet, zo gezellig daar.
    Ik heb niet zo heel veel gekocht, maar uiteindelijk wel weer een tas vol.....hi hi, er is idd zoveel leuks en nieuws te koop.
    We lezen het wel, veel plezier.
    Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geworden je bakje voor potloden etc...en super leuk uiltje heb je ontvangen!
    Fijn weekend,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heeft Janneke je een prachtige snailmail gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk blik heb je gemaakt! Lieve kleurtjes ook.
    En die jam! Mjammie!!!!

    Maak elk jaar zelf jam, maar ben er dit jaar nog niet aan toe gekomen :(
    Mannen vragen inmiddels wel of er nog jam gemaakt wordt. We zullen zien :)

    Leuke post heb je ook weer ontvangen! Lekker verwend :)
    Geniet ervan en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke post heb je ontvangen en ook nog eens zulke leuke en lekkere dingen zelf gemaakt!
    En hoe was het op de beurs gisteren, lekker geshopt?

    BeantwoordenVerwijderen