zondag 18 augustus 2013

Kadosetje voor een bruiloft

De afgelopen dagen heb ik af en toe gewerkt aan dit kadosetje.
Volgende week zaterdag hebben we een feestje van mijn nicht en aangetrouwde neef die 25 jaar getrouwd zijn.
De foto komt van hun uitnodiging.
Leuk om de familie (wat er nog van over is ) eens bij een feestje te zien dat is lang geleden!
 







 
In die tubes komt het geld en nog een labeltje eraan
(alweer van wc rollen)
Zo is geld geven toch veel leuker?
Verder kan ik niet zoveel laten zien ben veel aan het lezen en haken en deze week in mijn round robin boekje werken.
Fijne avond
Liefs Diana
 

4 opmerkingen:

  1. het is leuk geworden daan...je ben heel creatief..ik doe wat ik kan ...soms te druk...maar altijd graag lees ik jullie berichtjes...nog een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk cadeautje zo!
    Dat is toch veel leuker als geld in een vlop. Ik ben benieuwd wat ze er van vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig cadeausetje!
    Het doosje, maak je dat ook zelf? De tubes had ik al begrepen dat je die van wc rolletjes maakt.
    Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen