donderdag 22 augustus 2013

Nog meer post

Tot mijn verassing kregen we vandaag nog meer post!
Wel grappig mijn dochter doet ook mee aan de Postkamer van Tante Jannie
dus die leeft zich nu helemaal uit nu ze vakantie heeft.
Ze kreeg dit van Marloes!
Een heleboel leuke postpapiertjes en enveloppen en stickers.

 
En die lieve Joan van het blog Alles met lint stuurde mij een hele leuke snailmail.
Ik had haar wat van mijn te grote verzameling lintjes gestuurd
en zij kan zelfs met hele korte stukjes toveren .
Neem maar eens een kijkje !!
 
 
Ik kreeg hele dingetjes o.a leuke poezen koelkastmagneten
en stoffen knopen zo lief en hele mooie blauwe
oorbellen,
 volgeschreven hollandse kaarten,
 thee,bloemenzaadjes,
een met lint en stof beplakt labeltje en die schattige poesjes.
Ik vind het heel lief van haar had echt niet gehoeven hoor!!
 
 
Vandaag nog dit kaartje gemaakt als bedankje voor
een toegangskaartje voor de scrapdagen in Zwolle.
Ik ga er volgend weekend zeker een kijkje nemen.
Wat handig die uitdruk spulletjes van de action,
maar het is niet echt mijn ding ik vind dat te makkelijk
maak ook liever bloemen zelf dan die kant en klare.
Liefs Diana
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk al die snailmail! En die lintjes is ook mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke post heb je weer ontvangen!
    Ik ben benieuwd naar de lintjes, ga meteen een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik heb net op het blog van Tante Tee de snailmail gezien die ze naar Jiske verstuurd heeft. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dokter Daan .... zuster Moos, en nu volger, is binnen hoor!!!
    En ik ga meteen even je fantastische post "bloggen"

    x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke Blog!! Je was bij mij al volger geworden! Bij deze ik ook bij jou via BLoglovin!! je maakt super mooie dingen!

    Groetjes Annet
    annetsnaaicreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen