dinsdag 20 augustus 2013

Versturen en ontvangen





Het einde van de sjaal is in zicht!!!


 
Ik kreeg vandaag een snailmail van Wendy.
Kijk maar eens op haar blog ze kan nog wel wat volgers gebruiken denk ik.
Hier een foto van haar pakketje:
 
 
Er zat een visje bij dat je in het water moest dan.
Je eigen instant vis en dan wordt hij 6x groter????
Nou groter is ie wel geworden
maar volgens mij verkeerd ie in verre staat van ontbinding
maar
dat mag de pret niet drukken.
 
 
Wendy bedankt voor je leuke snailmail.
 
Ook ben ik vandaag bezig geweest iets te leuks te maken
er is weer een snailmail onderweg naar iemand zonder blog dus kan wel iets laten zien,
een soort envelop boekje:
 
 
 
Veel liefs
Diana
 
 
 



8 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad wel een hele rare vis!! Dat was niet de bedoeling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha geeft niet er zal wel iets mis ziin gegaan!

      Verwijderen
  2. Wat een verwennerij heb je ontvangen. En die vis? Kon je daar nog iets mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post hoor, en die vis.... tja, een vis met de post versturen is geen goed idee :D

    Je boekje vind ik erg mooi geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee zo'n boekje!
    En ik ben benieuwd naar het eindresultaat van je sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig boekje heb je gemaakt, ik hoop dat de vis gesmaakt heeft , moest je hem niet bakken, ipv in het water doen???(haha)

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het valt mee met de vis, we hebben het water verschoond en de vis ook en hebben nu een grote witte vis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke snailmail zeg! Gelukkig kwam het goed met de vis. Ik ben benieuwd wat je haar terug gaat sturen!

    BeantwoordenVerwijderen