zondag 29 september 2013

Herfstcreaties

Hallo allemaal,
Mijn herfstswap is aangekomen dus hier is ie dan!






Vandaag nog even een krans gemaakt,
wilde eigenlijk  het bos in voor kastanjes  maar heb al een paar weken
last van mijn knie en doe er eigenlijk al veel te veel mee
waardoor  het er niet beter op wordt  dus in de buurt maar naar eikels en beukenootjes , bladeren etc gezocht.


Het foto albumpje is ook al klaar die laat ik later deze week wel zien.
Ik lig weer helemaal op schema ook wel eens lekker.
Heb met iemand afgesproken voor een snailmail met thema Haloween,
ook wel eens leuk heb ik nog nooit wat mee gemaakt met dat thema spannend hoor!
En heb me ook opgegeven voor de sint swap Hier dus
ik verveel me nog steeds niet hi hi.
Fijne zondag nog 
Liefs Diana

6 opmerkingen:

  1. jaaaa, had hem al gezien bij de ontvangster. Zo mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf pakket! Heel leuk en herfstig! bedankt voor je enthousiaste deelname.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk pakket! De krans is echt heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. An Edwardian lady in full dress was a wonder to behold, and her preparations for viewing were awesome.silks saree

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De krans is echt heel mooi geworden!
    Op naar volgende projecten dus :-)!

    BeantwoordenVerwijderen