vrijdag 6 september 2013

Metal Tag

Via de facebook pagina creatief voor mensen die het verdienen
maakte ik deze tag.
Eigenlijk had ik hem al een hele tijd half af ik wist wat ik er mee moest doen
tot ik dit oproepje zag.
Wel even wat anders he?
Maar je kan wel heerlijk smeren met zwarte verf!!!!!


Verder ben ik een beetje herfstig bezig,
heb paddestoelen geknipt en stippen verzameld
(op het werk ha ha ik kan alles gebruiken die komen uit doosjes 
waar een lampje in zat)
en alvast stempels ingekleurd.
Bij mijn moeder hortensia's gehaald voor een herfst krans.
Maar ja er is nog niks af dus dan laat ik ook nog maar niks zien.
Dit weekend is hier,klompenfeest:
Kermis, kraampjes, optredens van artiesten.
Zal straks eens even rondneuzen misschien kom ik nog wel wat leuks tegen.
Liefs Diana

5 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! Ben benieuwd naar de rest van je creaties .. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaaaaaaaaaf! is je metal tag geworden!

    Ben benieuwd wat je gaat scoren ;)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hem net op de aktion pagina.
    Wilde hier kijken of de werkwijze er stond
    Vind het zo mooi
    Maar geen idee hoe je dit maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan heb je weer genoeg om mee aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen