woensdag 25 september 2013

pakjes post, i like it!!!!!


Ha ik kreeg vandaag geloof ik alles in een keer hi hi Leuk leuk leuk!!!!
Dit kreeg van Riri als bedankje voor het volgen van haar fotografie blog klik.


Leuke onderzetters he?



En nog leuke papiertjes en poppetjes een kaarte en een rolletje tape.
Wat een verwennerij zeg!
Ik ga van die blauwe papiertje en de olifanten afdrukjes een  geboortekaartje maken
dat komt wel goed.

Ook kreeg ik vandaag een doosje met de swap van de nederlandse swappers.
van Klaartje
In het doosje zat een heelijke lippenbalsem (nivea lip butter vanilla&macadamia) mmmmm




En ik ben vergeten foto te maken van datgene wat ik voor haar gemaakt heb dus ik hoop
dat zij het nog op haar blog zet.
Ik had ook nog met iemand de ijschristallen stanzen geruild
dus die zaten ook nog bij de post vandaag.

Mijn herfstcreatie is klaar maar nog niet op de post dus die kan ik niet laten zien
helaas want die is zo leuk!!
Even geduld dus.
fijne avond nog
Liefs Diana

6 opmerkingen:

  1. Gezellige/leuke post heb je ontvangen :) Ik ben benieuwd naar je herfstcreatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke post ♥ , en ook ik ben erg benieuwd naar je herfstcreatie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke post heb je ontvangen zeg! Is was met mijn has en lippenswap ook beide te snel. Het was al ingepakt en verstuurd voor ik aan de foto dacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en ik ben wel het allerbenieuwst naar je herfstcreatie, haha.
    Ik ben de laatste hand aan het leggen aan de jouwe hoor, dus je krijgt snel een mail van me dat we ze op de post kunnen doen. Paar daagjes geduld nog? Denk dat ik toch zeker in het weekend wel zover ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha! Wat heb je het leuk op de foto gezet; dat ben ik hartstikke vergeten =) Fijn weekend alvast... Liefs RiRi

    BeantwoordenVerwijderen