zaterdag 21 september 2013

Parapluutjes in de lucht


Ooooh kijk toch eens 100 berichten
en 80 volgers ik ga eens een give away bedenken,
hou mijn blog maar in de gaten deze week!


Ik  maak helemaal niet zoveel foto's  buiten
maar ik vond dit zo leuk!
Wil het graag delen met jullie.
Ze hingen in de winkelstraat bij ons in het dorp!




Verder heb ik eigenlijk niet zoveel gedaan deze week,
ik haakte onder het voetbal kijken deze polswarmers.
Ze zien er op de foto niet zo heel leuk uit misschien maar dat zijn ze wel en lekker makkelijk te haken en zo klaar.
Ik haakte ze met naald 4 met  wol van de Zeeman.
Binnenkort nog een paar in neonroze maar ja die heb ik niet meer in huis.



Ik heb een ruil gedaan met Magali.
Zij maakt erg leuke dingen.
Ze stuurde mij stempelafdrukjes in ruil voor mijn uitleg over de kinderwagen
Nou das helemaal goed toch?
Kijk eens hoe leuk ze zijn die olifantjes!
Ik ga er gauw kaarten van maken.


Fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Erg leuk, al die parapluutjes! Leuke polswarmer en leuke ruil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww wat geweldig al die pluutjes die daar hangen! (en ook nog handig tegen al die regen hihihihi)
    Leuke polswarmers meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te zien al die parapluutjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, dat van die stempelafdrukjes doe ik ook sinds kort met mijn penvriendin Vesna!
    Ik was zelf nooit op het idee gekomen en nu zie ik het hier terug.

    BeantwoordenVerwijderen