woensdag 11 september 2013

Poppetjes

Hoi Allemaal,

Ik zag op Pinterest deze poppetjes voorbij komen.
Na enig gezoek (ik wist dat die houten balletjes ergens lagen)
vond ik een bak houten balletjes.
Handig he dat werk van mij zo heb je nog eens wat.
Als iemand er ook wat wil heb een hele bak vol
(allemaal verkeerd geboord).
Eigenlijk moet ik er nog een sjaaltje voor breien maar heb geen leuke wol.


Zo nu even wat kaarten voor mensen maken
boodschappen doen en de dagen vliegen weer voorbij.
Liefs Diana

5 opmerkingen:

  1. Leuke poppetjes heb je gemaakt!
    En het is geen probleem hoor om wat afdrukjes op te sturen van de olifantjes.
    Ik heb ongeveer 8 stempeltjes van olifantjes.
    Ik zag op jouw blog het babywagentje die je maakte.
    Misschien kan je mij voor de afdrukjes de uitleg geven om dit te maken?
    Want binnenkort hebben we ook een geboorte in de familie en ik vind dit wel leuk om cadeau te doen.
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww die zijn grappig! Wat onwijs leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeeeeeey, erg leuk geworden die poppetjes!
    Geeft maar weer aan dat iets leuks maken niet moeilijk hoeft te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen