woensdag 4 september 2013

snailmail setjes !!!

Ik ben mijn patronen map eens even ingedoken en zo heb ik 2 leuke setjes gemaakt
althans ik vind ze wel leuk geworden.
Binnenkort gaan ze op de post.





En heb ik nog even een tasje voor een partijtje gemaakt.
Finn houdt enorm van oude auto's en dit papier had
ik een tijdje geleden al voor hem gekocht.

De voorkant

Achterkant

Verder heb ik nog een opdracht om 3 kinderwagens te maken,
Iemand van een drukkerij vroeg me of ik er wat voor de verkoop wilde
maken, kijken of er vraag naar is maar ik heb echt geen idee wat ik er voor moet
vragen?
Er gaat wel een middagje tijd in zitten om er 1 te maken!!
Tips zijn welkom
groetjes Diana

7 opmerkingen:

  1. Het tasje is zo mooi, echt prachtig
    en dan moet het echte cadeau nog komen, super!
    Nog een fijne zonnige dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg.
    Ja altijd lastig he een prijs vragen.
    groetjes jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kunstenares met papier ... that's you meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blauwe bord is al oud, maar ik houd mijn oogjes open en tip je wanneer ik er ergens een vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties Diane, echt prachtig!!! Schitterend!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, vooral dat tasje voor "Finn" vind ik heel erg leuk.
    Tja, wat zou je kunnen vragen?
    Misschein moet je de tijd die je eraan kwijt bent niet zo heel erg rekenen? Kijken wat het je kost aan materiaal en dan een "leuk" bedrag erbij op doen zodat je toch nog iets verdiend. Misshien kun je denken "ik ben leuk bezig en voor dit bedrag is het voor iedereen leuk om het te maken en kopen"
    Of.......schiet me ineens te binnen, voor welk bedrag gaat de "winkel" het verkopen? Dan doe je daar iets vanaf en kom je misschien tot een mooi bedrag.
    Vraag waar je zelf tevreden mee bent.......
    Pff.....nou aan mij heb je ook niks, hi hi, succes ermee.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen