vrijdag 27 september 2013

Swap creatie


Dit had ik gemaakt voor Klaartje voor 
de zwoele lippen swap van de Nederlandse
swappers!


De Herfstswap van dreamstuff
is vandaag op de post gegaan, 
Ik hoop dat ie heel overkomt ik heb hem zelf al stiekem een beetje gesloopt
want hij was iets te dik en dit pakketje hierboven was 
ook niet helemaal heel aangekomen
(die was echt niet te dik en zat ook nog in een stevige doos )

Ik ben nu met een klein albumpje bezig voor de dochter (17)
van een vriendin dus binnenkort iets nieuws van mij.
Ik maak dat niet zo heel vaak maar het is wel heel leuk om te doen!
Vanmiddag even de tuin opruimen (boom snoeien)
even naar het tuincentrum en dan hebben we weer weekend!
Ik ben van plan om een herfstkrans te maken maar ja
die plannen van mij vallen nog wel een in het water.
Fijn Weekend!
Liefs Diana

4 opmerkingen:

  1. ik was ook bang dat mijn herfstswapje voor jou te dik was en ging toch maar even naar het postkantoor ermee. Volgens de meneer van het postkantoor moest het toch wel kunnen dus ik hoop dat het allemaal goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk u blog wordt steeds gezelliger...ik heb 2 blogs en probeert op haakblogs te reageren onder het naam mijn haak blog ,
    maar weet niet hoe ik de foto profiel moet veranderen ,,,,misschien daardoor mensen denken dat ik alleen een christelijk blog hebt
    in ieder geval...ik zal meer gaan bezoeken...groetjes soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi pakket! Ja, dan kun je alleen maar hopen dat het een beetje fatsoenlijk bezorgd wordt (ik spreek uit ervaring).
    Volgens mij ben jij ook al in herfststemming en ik hoop dat je toekomt aan je herfstkrans.
    Hier staan de eerste kaarsjes al te branden, ik 'herfst' dus vrolijk mee :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke swap heb je gemaakt zeg.
    Wat een mooie kleuren.
    Leuk, leuk, leuk.
    Hoe ist met de plannen afgelopen, is het gelukt??
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen