zondag 1 september 2013

Workshops

Gisteren in Zwolle hebben we leuk geknutseld
(eigenlijk mijn dochter)
Eerst een paddestoel van klei

En daarna nog een ketting:

Dit is erg mooi , ik ga er zelf ook wat maken.
Het is een houten vierkant zwart geverfd,
daarna doen je er lijm op.
Als de lijm nog nat is druk je er eierschaal op plat.
Even laten drogen (met een fohn gaat sneller).
En dan  inkleuren met ecoline.
Tenslotte een laklaag erover evt doe je dit nog een keer.
Leuk effect he?

Verder heb ik nog wat stempels gescoord:

Deze zijn zo leuk om tags mee te maken!


En deze herfst stempels>

Vandaag nog even een blikje gepimpt


Dat was het weer even, ik ga eens even kijken of ik een muts kan haken!
Morgen weer werken, kinderen weer naar school , de voetbaltrainingen zijn weer begonnen
en de volleybal begint ook weer.
Tot gauw!!

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie paddenstoel!
    Klinkt alsof jullie een geslaagde dag hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het druk gehad zo te zien! De ketting is heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he, in Zwolle. Mijn moeder en ik zijn er ook geweest.
    Jullie hebben leuke dingen gemaakt en gekocht zeg. Kun je weer mee vooruit.
    En dat eierschalen dingetje heb ik ook al bij iemand anders gezien, LEUK!
    Die ga ik onthouden, leuk om eens wat mee te versieren.
    Bedankt voor het delen.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben leuk gefreubeld meis!

    Sterkte morgen met de orde van alle dag weer!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is vast een hele leuke dag geweest. Die ketting is erg bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen