donderdag 31 oktober 2013

Al meer dan 100 volgers dus........

Jeee zeg kan het haast niet geloven,
ineens zat ik op de 100 volgers dus moest er een lootje
getrokken worden !
Ondertussen had ik al bedacht ik maak een groot
en een klein tasje dus....
Alle lootjes gingen in de pet van zoonlief:






De hoofdprijs gaat naar:


Melanie van mijn knutsels



En de troostprijs naar:

Jeetje Janita van Jeetjes Wereld

Als deze dames hun adres en voorkeur voor kleur, onderwerp o.i.d
even willen mailen naar diaan72@gmail.com
dan maak ik een tasje en een leuke inhoud naar hun wensen!
Veel liefs Diana


8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 100+ volgers en de winnaressen natuurlijk ook gefeliciteerd!!

    Leuk hoe je zoon die gezichten trekt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey....je gaat lekker met je 100 volgers!
    Dames die iets toegestuurd krijgen: gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens een leuk begin de dag. Dank je wel. En jij natuurlijk gefeliciteerd met je 101 volgers.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 100 volgers, gefeliciteerd! Zou je jou adres nog willen mailen om zelf ook een kleinigheidje te krijgen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de 100!!!! op naar de volgende en winnaars van harte.

    fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je honderd volgers! Ik zag dat je volger bij mij bent geworden, dus ik kom even een tegenbezoekje doen.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen