zondag 20 oktober 2013

Een lekker knutsel dagje!


Ik vond bij mijn moeder in de la hele leuke applicaties die ze zelf ooit op school heeft genaaid
(mijn moeder is 71)
De Engel heeft al een bestemming gevonden maar als er iemand  nog belangstelling heeft voor 1 van de andere ( ik wil er 1 zelf houden) mail me dan even.



Verder had ik zin om kleine kadootjes te maken,
dus besloot ik wat mensen zomaar post te sturen.
Nou niet allemaal bij de brievenbus gaan wachten want zoveel was het niet,
Ik maakte een spontane snailmail voor iemand.


En nog 1via TJP


dus gaat dit morgen op de post!
(1 vlop is al weg)


Fijne zondag nog.
Liefs Diana

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige applicaties meis! Echt heel mooi!!!

    En wat heerlijk van die onverwachte post ... dat gaat blije ontvangers opleveren hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi die applicaties. Dat je die zomaar weg doet, ik zou het niet kunnen ook al zou ik er zelf niets mee doen. Wat leuk zulke spontane post. Daar zullen de ontvangers zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die applicaties! En post versturen os altijd leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap gemaakt zeg die applicaties! en een heerlijke post heb je verstuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel mooi, die applicaties! Wat bijzonder! :)
    Fijne avond, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh zeg , wat een leuke dingen heb je zelf gemaakt. en wat een bekend boekje,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi nageaapt hé, heb laatst een paar van die boekjes gemaakt
    had de stof nog ergens liggen

    BeantwoordenVerwijderen