dinsdag 1 oktober 2013

Fotoalbum en Herfstswap

Vandaag ontving ik de Herfstswap via dreamstuff van Alice
Kijk eens hoe leuk allemaal:




Mooi gehaakt randje om een theedoek en Alice heeft ook het theepotje van Haakjuffie
gemaakt, zo leuk!
Ze heeft wel heel goed op mijn blog gekeken want ze heeft ook nog een boekenlegger gemaakt.
Alice ik vind het allemaal erg leuk dank je wel voor deze superleuke Swap.

Verder hier nog de beloofde foto's van het fotoalbum:











Dit is een kadootje voor Ingrid de dochter van mijn vriendin!
Ik vind dit soort dingen echt geweldig om te maken.
(alleen het is zoveel werk dus daarom doe ik het niet zo vaak)
Fijne avond
Ik ga fijn voetbal kijken ipv knutselen

12 opmerkingen:

  1. graag gedaan. Veel plezier ermee en veel plezier met voetbal kijken vanavond.
    Leuk dat foto-album. Veel werk, ja dat kun je wel zien, maar dan heb je ook wat moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een gaaf Delfstblauw pakket! Ik kan mij voorstellen dat je daar zeer blij mee bent, mooi gemaakt allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk foto album!
    En je hebt er mooie swapspulletjes bij, erg leuk pakketje hoor
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi pakket kreeg je,. wauw!
    En je album vind ik geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, wat de swap betreft deel ik dezelfde mening als de anderen: heel erg mooi!
    En het foto-album is echt helemaal 'af', alles past bij elkaar, je ziet dat het met veel zorg, liefde en aandacht is gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww...wat een MEGA mooie en leuke swap!
    Jeetje.. ben jij even verwend! :)

    En je foto-album! Helemaal geweldig. In zoiets gaat inderdaad heel veel tijd zitten, maar als het af is dan heb je wel iets unieks. Heel erg mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een heel mooi boekje!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi ... Diana .... ik vind het ontzettend leuk dat je de Wibra wol voor me hebt gekocht en op gaat sturen ... ging natuurlijk even kijken op je blog en ga je natuurlijk volgen ... wat een leuk blog en ook al zo een duizend poot .... groetssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen