vrijdag 11 oktober 2013

Olifantjes en haloween

Ik heb inmiddels bijna alle olifanten afdrukjes gebruikt die ik heb gekregen
alleen nog een kerst stempel.
( en aan kerst ben ik nog lang niet toe)


Een boekenlegger gemaakt voor een vriendin.


Een verjaardagskaartje.
Sinds ik zoveel blog  en snailmail  enz verstuur ik veel meer kaartjes,
ik maakte nooit zoveel kaarten zelf.



Alvast een kaartje gemaakt voor mijn Haloween  snailmail!
(enge spin)




En nog eens een geboortekaartje,
ik had de stempel nog nooit gebruikt en van de week
kreeg ik de stansjes van die rompertjes 
(geswapt met iemand voor andere stansjes)

Zo de stoofschotel met reepjes rundvlees staat te pruttelen en stoofpeertjes! mmmmm

9 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk, die olifantjes! Owwwwwwwww.....en je halloween kaartje, helemaal te gek!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kaartjes maken rules!!! Die Halloweenkaart is echt heel mooi geworden.
    Ik ben dit jaar van plan om extra vroeg met de kerstkaartjes te beginnen, want vorig jaar was ik zo laat.....dat het er niet van gekomen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke knutsel werkjes heb je gemaakt,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! =) En stoofpeertjes... Mmm! Ben je nog bij de IJsselcup geweest? De eerste avond mocht ik speakeren! Leuk hoor, eens op een andere baan aan het werk. Was alleen pas 1 uur 's nachts thuis... Vanavond begint bij ons de marathon, zaterdag de landelijke (Deventer een week later; dan hebben wij 't NK afstanden)... Genoeg schaatsen voorlopig! Groetjes en fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag net dat ik kaartjes heb gewonnen voor nk afstanden dus misschien kom ik nog wel

    BeantwoordenVerwijderen