dinsdag 15 oktober 2013

Van alles


Bij http://nederlandseswappers.blogspot.nl/ gaat er weer een Swap beginnen,
Ik vind dit altijd erg leuk om mee te doen.
We gaan dit keer een muizenval pimpen.



 Zoiets dus, 
heb nog niet echt een idee en ook 
nog geen muizenval in huis.

Afgelopen dagen heb ik veel gelezen


Als je van katten en van lezen houdt moet je dit boek
eens lezen, het beschrijft een verhaal van een straatmuzikant en zijn kat.




En deze twee superspannend en je leest ze in een ruk uit
(ik tenminste wel, helemaal met dit weer in het weekend)

Ben weinig aan de knutsel of toch ook weer wel,
ben nog bezig met de sjaal en met houten kerstbomen,
ik laat er nog wel 1 zien , zal morgen overdag even een foto maken dat is iets mooier.
Ik kijk nog even voetbal en haak nog even verder,
fijne avond nog!
Liefs Diana

6 opmerkingen:

  1. Owwwwww wat grappig meis zo een muizenval pimpen .... ben benieuwd!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha....je kan het zo gek niet bedenken of het kan gepimpt worden :)
    Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat boek , Bob de straatkat heb ik , en deel twee ook . Aanraders !
    Een muizenval pimpen .. Grappig , maar ik hou niet van muizenvallen , vind muizen te lief <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die muizenvallen zijn ook mooi. Je kunt er best nog heel veel kanten mee op maar ik heb toch iets heel anders in mijn hoofd....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof idee! Wie bedenkt toch zoiets hé.

    BeantwoordenVerwijderen