vrijdag 4 oktober 2013

Verjaardags kaarten

Vandaag heb ik deze kaartjes gemaakt:





Ben nog bezig geweest in het Round Robin boekje Herinneringen dit was de laatse ronde voor mij
Binnenkort komt mijn eigen boekje weer terug.
Ben zeer benieuwd!
Wat heb ik nog meer gedaan?
Eh bezig met een snailmail in blauw en roze via TJP en inspiratie aan het opdoen
voor een haloween snailmail met iemand (griezel griezel) en
ben nog aan het haken aan een kleurige sjaal ,
ik en kleurig gaat niet zo goed samen maar heb de neiging 
om de wol/acryl in het grijs/zwart (wibra)
te kopen weerstaan.
Ik vind de kleuren die er in zitten dan ook erg mooi behalve het rood.
Zal vanavond wel een stukje haken en morgen even laten zien.
(heb em al 2x uitgehaald omdat de rand te strak wordt!
Iemand tips?  het is de elise sjaal.
Misschien de lossen aan het uiteinde eentje meer?
Ik ben niet zo'n haakster al ken ik de steken enz wel maar vind het wel lekker
om tijdens het tv kijken te doen want lezen kan ik niet met tv aan helaas.
Nou dat was het weer even drukke dag morgen ,
kids voetballen, smiddags nog naar verjaardag van de dochter van mijn vriendin
en sávonds een etentje.
Fijn weekend alvast!!

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten. Ben benieuwt naar je griezel dinges...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwwwwwwwwww...wat een lieve kaartjes! Vooral die roze.
    Wil je graag een tip geven voor het haken, maar de Elize sjaal heb ik niet gemaakt. Dus eerlijk gezegd geen idee over de rand.
    Vaak kun je met een losse meer wel een probleem oplossen. Maar het kan met een patroon ook zijn dat iets wat te strak of te los lijk, verderop in het patroon weer goed komt.
    Misschien even aan iemand vragen die de sjaal al heeft gemaakt?

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat nu goed met de sjaal, heb het iets aangepast nu.

      Verwijderen
  3. Mooi en schattig , hele mooie kleurencombinaties en super schattige stempeltjes heb je hier gebruikt!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen