dinsdag 29 oktober 2013

Wat ik maakte de afgelopen dagen!

Hier weer eens een blog bericht van mij,
Ik wil mijn nieuwe volgers van harte welkom heten, nog
4 te gaan to tmijn give away!
Ik heb weer een heleboel verstuurd en ook een heleboel ontvangen maar daarover morgen meer.
Ik kan niet zulke mooie foto's maken met kunstlicht dus dat doe ik morgen wel even.

Ik heb afgelopen weekend een snailmail envelopje gemaakt naar aanleiding van de tutorial van Linda.
Het is echt heel leuk om te maken en ze heeft nog een leuk blog ook (en veel te weinig volgers)




En ik maakte nog 2 kerstkaarten met mijn olifantenafdrukjes die ik had gekregen.
Ik vind ze zo schattig dat ik mezelf maar een stempel (olifantje met kerstbal) kado heb gedaan
en nog wat spulletjes hi hi o.a STOFJES



Morgen dus meer nieuws vandaag doe ik helemaal niks meer,
druk bezig geweest met de jongens op mijn werk kerstbomen maken.
(ik werk sinds kort tijdelijk? op de houtwerkplaats en voor mijn volgers even ter informatie
werk ik als werkbegeleider op een werkplaats GGZ psychiatrie normaal gesproken op de afdeling
ernaast op de produktie afdeling)
Misschien komt mijn sjaal nog wel af  vanavon dus lekker voor
de tv hangen en vroeg naar bed in een boek lezen!!
Veel liefs Diana

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie snail! Wow! En je Kerst olifantjes zijn echt zooo schattig!
    Fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk gemaakt zeg. En super lief dat je mijn blog genoemd en gepromoot hebt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Diana,

    Jaah! Blog gevonden. Ziet er allemaal leuk uit hoor!
    En die te gekke envelop lag vandaag bij mij in de brievenbus, superleuk!!
    Een feestje om te mogen ontvangen!
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen