vrijdag 25 oktober 2013

Weinig gedaan

Hallo allemaal

Ik heb deze week erg weinig gedaan,
druk met werken, kids hebben vakantie en mijn moeder lag in het ziekenhuis,
die heeft een nieuw heup gekregen.

Ik kreeg een bedankje van suzan, ik had haar een engel gestuurd net zo een als in mijn vorige bericht
Natuurlijk in een leuke verpakking:




En verder maakte ik nog  Haloween snailmails:


En nu ga ik zo naar Thialf schaatsen kijken
lekker druk weekje zo binnenkort weer meer hoor!

Liefs van Diana


6 opmerkingen:

  1. Diana, super bedankt voor je leuke, gezellige, spontane snailmail!
    Echt een verrassing. Ik ga binnenkort ook weer voor jou aan de slag.
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap voor je mams meis!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier net zo bezig.
    Beetje knutselen, beetje opruimen, beetje klussen, beetje vakantie vieren.......
    Kortom, van alles wat, maar er gebeurd niks spannend, hi hi.
    Dat is echt Herfstvakantie vind ik altijd, dat is zo'n week dat je van alles niks doet.
    Sterkte met je moeder, ze zal er enorm van opknappen, let maar op.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weinig gedaan? Dat "beetje" ziet er toch weer leuk uit!
    En je moeder in het ziekenhuis is toch een extra belasting. Beterschap en sterkte met je mams!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je reaktie op mijn blog!
    Er is hier ook weer zoveel te zien....schitterend je haloween snail mail!
    De harten en kerstboompjes van steigerplankjes zijn ook weer zo'n super leuk idee!
    Fijne freubel zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen