dinsdag 5 november 2013

Eindelijk klaar!

Mijn omslagdoek is eindelijk af viel nog best mee hoor
was best te doen maar ik haak nou eenmaal niet elke dag zoals velen van jullie
af en toe is een stukkie onder het voetbal kijken!
Nu vind ik hem wel heel mooi qua kleuren maar af ik hem ook inderdaad ga dragen 
is ook maar de vraag!
Ach dochterlief wil em ook al om naar school,
zal wel goedkomenen anders ruil ik met mijn schoonzus 
die haakt deze omslagdoek in het grijs!




Fijne avond nog
Liefs Diana

9 opmerkingen:

  1. Leuk geworden hoor!
    Tja, als het je kleuren niet echt zijn zal die blijven liggen...
    Nou ja, fijn dat je dochter 'm ook mooi vindt!!
    Groetjes,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het ik ken het...ben ook met 'een andere bezig een kleur die me beter past ;-)
    Ach je bent lekker bezig..........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het prachtige kleuren ... maar ja smaken verschillen he ... ik haak momenteel de Japanse Sjaal in het grijs
    maar die wordt zeker niet voor mij grijs is mij echt te saai en het staat me niet ... fijne avond ... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heeeeeeeel mooi geworden meis!
    Hoop dat je hem toch ook zelf gaat dragen hoor! Is een echte blikvanger!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De sjaal is wel mooi geworden en met lekker vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je omslagdoek geweldig! Kleurtjes halen vaak lekker op :)
    Maar smaken verschillen, en gelukkig maar (zou anders een saaie bedoeling worden).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden zeg en heerlijk voor de winter! Vind de kleurtjes juist leuk! Zou je je adres nog willen mailen voor de give-away? :)

    BeantwoordenVerwijderen