zaterdag 2 november 2013

Muizeval gepimpt

Hallo bloggers
Ik heb nog best veel om te laten zien , zo kreeg ik deze week een snailmail van Marije, Nathalie (TJP) en Rimanda


Verstuurde en kreeg ik wat via De Nederlandse Swappers
De Muizevalswap:
Dit had ik verstuurd naar Jenny!




 En dit kreeg ik van Jenny (geen blog)





Leuk gedaan weer , ik ben er blij mee!
Morgen kom ik weer met een blog berichtje want mijn sjaal is af
en heb nog een andere leuke creatie die is nog niet af maar dat moet wel want het is een kadootje
en dat moet morgenmiddag mee!
Dus eh ik ga nog even aan de slag.
tot morgen
Liefs Diana

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan die muizenval
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen zie ik hier weer allemaal zeg!

    Op mijn blog vroeg je naar de collage......Ik heb daar een app voor op mijn telefoon. Daarmee kun je je foto's in een collage zetten en dan op Facebook of in mijn geval, op je blog zetten.
    Heel leuk en de app is gratis!

    BeantwoordenVerwijderen