zondag 24 november 2013

kleine klusjes

Hallo allemaal

Welkom aan mijn nieuwe volgers leuk!

Ik maakte deze week een aantal kleine klusjes af:
o.a  2x een sint snail/swap







Ik zaagde wat kersthangers:


Haakte wat kadootjes:



Ik zag deze bij crealice ze heeft er inmiddels nog 1 bij gemaakt zag ik .
Voor degene die em ook wil haken klik hier
Ik hou het voorlopig hierbij ben weer even uitgehaakt pffffff

Verder werd me gevraagd of ik iets wilde maken voor een voetbalteam
dat kampioen gaat worden volgende week, ben alvast begonnen:


De sint snail/swaps zijn nu klaar dus nu verder met
een letterversieren (nederlandse swappers)

Fijn weekend nog
Liefs Diana

5 opmerkingen:

  1. lekker gevoel hè? dingetjes afwerken zodat je weer met iets anders verder kunt of weer met iets nieuws kunt beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie dingen heb je gemaakt.
    Heb je het blogje nog gezien van jouw post?
    Nogmaals dank je wel xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer leuke dingen gemaakt. Vandaag staat er een stukje in mijn blog over de give away sie ik gewonnen heb bij jou, natuurlijk met link;)
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent druk geweest!! Leuk al dat gehaakte spul!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie dingen allemaal! Dat kransje is echt leuk :D en gaaf dat je zelf Kersthangers zaagt, ik had laatst een paar leuke gekocht bij de Action... toen dacht ik al hmm, dat zou je ook zelf kunnen maken! :)

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen