donderdag 28 november 2013

Nog een product en post



Nog een product van pallethout.
Wij maken ze inmiddels op het werk:




Ik kreeg nog een leuk blauw envelopje van Mirjam
als bedankje voor de paddenstoel slinger die ik haar stuurde.


Zooo leuk bedankt hoor Mirjam:




Ook doe ik mee met de Christmas Diy Ornament Swap bij  Elke dag zaterdag.
Het is al klaar alleen nog even leuk verpakken dacht ik.
De zakjes lagen al klaar en de witte kerststerren (bloemen) al uitgestanst.
Kom ik net boven zitten de zakjes onder de paarse spetters en zijn de bloemetjes
ook paars.
Mijn zoon (8) was aan mijn bureau een tekening vooroma aan het maken
en heeft maar even gebruik gemaakt van paarse glimmermist.
Pffffff 
Nou ja het is goedgekomen de zakjes zijn nu voor oma en de bloemetjes
zijn tenslotte nog aardig rood geworden .
Blijkbaar heb ik best wel creatieve kinderen.

Heb nu een lekker lang weekend dus ik ga eindelijk eens beginnen aan
de kerstkaarten (en nog wat andere post)
Liefs Diana

5 opmerkingen:

  1. mooi rekje, super leuk! Oh die glitters hahaha , jong geleerd........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het rekje is leuk!
    Herkenbaar verhaal. De oudste hier (2 jaar) is dol op mijn bureau vol knutselspul....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt zeg! En lekker handig voor van alles en nog wat.....
    En paarse spettertjes? Was natuurlijk lief bedoeld hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat trappetje/kastje/rekje!!

    En dat van je kinderen herken ik wel.
    Laatst had ik ook wat liggen, kom ik s'avonds om alles in te pakken, alles onder de glitter en voorzien van stickers.....en de dader......die lag heeeeeel tevreden in haar bedje

    BeantwoordenVerwijderen